loading...
کلیپ های جدید و زیبای فوتبال | فوتبال 07
درخواستی های شما

            

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mehdi در تاریخ 1393/04/21 و 2:36 دقیقه ارسال شده است

ببین پسر از سایتت خوشم اومد من خودم به شخصه طرفدار نیمارم به خاطر همین از سایتت حال کردم مخصوصا از عکسایی که گذاشتی........

این نظر توسط امیرحسین در تاریخ 1393/03/25 و 18:28 دقیقه ارسال شده است

خب داش قالبت کارش تموم شد برو سایت پایین ببینش
www.sport-skin.rzb.ir
فقط چون قیمت اصلی این وبلاگ 7تومنه تو سایت تک رونالدو زده من بهت 4 تومن میدم 2تا شارژ همراه اول

ولی کاش میذاشتی هوشمند سازی کنم
بیا سایتم خبر بده
پاسخ : باشه

این نظر توسط amir در تاریخ 1393/03/20 و 17:20 دقیقه ارسال شده است

مایلم قالب سایتت رو هر جوری میخوای برات میکس و تغییز بدم اگه دوست داشتی خبر بده
amirhossein1321@gmail.com
www.best_app.rzb.ir
پاسخ : حتما


کد امنیتی رفرش
درخواستی های شما

            

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    از سایت ما رضایت دارید؟
    شما دوست دارید که کلیپ ها را با چه کیفیتی برای دانلود قرار دهم؟
    آمار سایت

    گلزنان جام جهانی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 353
  • کل نظرات : 490
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 49
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 387
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 461
  • بازدید ماه : 425
  • بازدید سال : 4,389
  • بازدید کلی : 236,982